Τετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2016

Ερευνητικές εργασίες:Κατάργηση δίωρου υποστήριξης από τους καθηγητές πληροφορικής.

 Διευκρίνιση για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας


Από το σχ. έτος 2016-2017 δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές της πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ
Α. Από το σχ. έτος 2016-2017 δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές της πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων.
Β. Επομένως οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ19 και ΠΕ20 συμπληρώνουν το ωράριό τους σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση που καθορίζει τις Αναθέσεις των Μαθημάτων.
Τα παραπάνω αναφέρει έγγραφο του υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη.




Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

Διευκρίνιση για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας

Μετά από ερωτήματα που τίθενται στην υπηρεσία μας, σας ενημερώνουμε ότι η με αρ. πρωτ. 141285/Γ2/08-09-2014 εγκύκλιος με θέμα: «Οδηγίες για τη διδασκαλία της Ερευνητικής Εργασίας (project) της Α΄ και Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου και Α΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2014-2015» δεν είναι σε ισχύ.
Για τη διδασκαλία των μαθημάτων για το σχολικό έτος 2016-2017 θα εκδοθούν νέες εγκύκλιοι.   
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΦΙΛΗΣ

Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Αλλαγές στο Γυμνάσιο-Βιωματικές Δράσεις και οι Συνθετικές Εργασίες

Ζ. Οι λεγόμενες Βιωματικές Δράσεις και οι Συνθετικές Εργασίες, που εντάχθηκαν πριν τρία χρόνια ως διακριτά γνωστικά αντικείμενα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, τώρα εντάσσονται ως τρόπος εργασίας, ως μέθοδος, στο πλαίσιο συγκεκριμένων γνωστικών αντικειμένων. Ειδικότερα:
α) Οι βιωματικές δραστηριότητες που προβλέπονταν στη «Σχολική και Κοινωνική ζωή», με στόχο την εξοικείωση των μαθητών/τριών με το νέο τους σχολείο και τους νέους/ες συμμαθητές/τριες, εντάσσονται στη Γλωσσική Διδασκαλία της Α΄ τάξης, καθώς οι δύο πρώτες ενότητες του σχετικού σχολικού βιβλίου στοχεύουν στη γνωριμία των μαθητών/τριών με το νέο τους σχολείο. Οι πρώτες διδακτικές ώρες του μαθήματος θα αφιερωθούν στο ξεπέρασμα των ανησυχιών που προκαλεί ο άγνωστος χώρος και τα άγνωστα πρόσωπα και στη σταδιακή ανάπτυξη του αισθήματος του ανήκειν στην ομάδα, στην κοινότητα του νέου τμήματος.
β) Οι δραστηριότητες που προβλέπονταν υπό τον τίτλο «Πολιτισμός και Δραστηριότητες Τέχνης» εντάσσονται στη Μουσική της Β΄ τάξης και στα Καλλιτεχνικά της Γ΄ τάξης. Σε αυτά τα γνωστικά αντικείμενα θα αφιερώνονται κάποιες εβδομάδες του σχολικού έτους σε βιωματικές δραστηριότητες σχετικές με τη μουσική, τα εικαστικά ή τον συνδυασμό τους με άλλες τέχνες.

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Με την πρώτη σταγόνα της βροχής

Βρυξέλλες στη βροχή
Με την πρώτη σταγόνα της βροχής σκοτώθηκε το καλοκαίρι
Μουσκέψανε τα λόγια που είχανε γεννήσει αστροφεγγιές
Όλα τα λόγια που είχανε μοναδικό τους προορισμόν Εσένα!
Πριν απ’ τα μάτια μου ήσουν φως
Πριν απ’ τον Έρωτα έρωτας
Κι όταν σε πήρε το φιλί
Γυναίκα
Κατά πού θ’ απλώσουμε τα χέρια μας
τώρα που δε μας λογαριάζει πια ο καιρός

Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2016

Το πρόβλημα των ευαίσθητων ανθρώπων είναι,
ότι αφήνουν την καρδιά τους παντού..
Ακόμα και όπου δεν απαιτείται και δεν αξίζει..


A. Curnetta